Esengul42 Kimyon bende 13+o ken gittiğimde 13+3 dü çocuğun iyi geliştiği için öyle oluyormuş CNm önce gidiyor gelişimi yani
Esengul42 benaslindayohum erkek olabilir CNm rahat hamilelikte öyle oluyor genelde :) tabi rabbim bilir
benaslindayohum Esengul42 oyle diyorlar ama benim arkdsimda 7 aylik erkek olucak kiz 3 ay kendine gelemedi yemk yiyemedi bulantidan herseyde midesi kalkip kosuyordu wcye😒 ben kiloya bagliyorum acikcasi biraz kiloluyum bebise genis yer cok gbi geliyor 😁😀
Busramhr PerlaAy doktorumda %80 kız gibi dedi herkez değişme ihtimalide olur diyor gene net öğrenşp içim rahatlamadı hala şüphe var bugünkü fotomuz https://imgyukle.com/i/azO52x
Yasellaaa Bende 13. Haftadayım 11+4 ye gittim doktora 2 Li tarama yapıldı cinsiyet için erken 16. Haftada gelmemi söyledi siz çok erken öğreniyorsunuz 😟
Cnsasln mmk01 nub a inanmıyorum ben yaa bende ikili test sonucumu göstermeye gideceğim bu hafta bakalım ne diyecek
Mnevvr53 Deniz_10 12+1 olduk 18 temmuz dogum ama ilk gebeligim sezeryan oldugu icin 1 hafta erken olcakmişım ne zamana denk geliyo bilmiyorum heycan durukta 😀😀😀