Mnevvr53 Yumurcakk hadi hayirlisi kuzum benimde 1 dusugum ayni zamanda dis gebelik yasadim ikizdiler yani kurtaj oldum bende
SineMina Deniz_10 tam 12 haftalik olduk mide bulantisi bas agrisi halsizlik fln hala devam ediyor sabahlari ac karnina uzanirken karnimin alt tarafinda hissedebiliyorum artik bebisimi 🥰
SineMina Yumurcakk evet ve bu bikac gundur sanki gobek deligimin oralarda bi toplanma hissediyorum erken aslinda daha o seviyeye cikmasi ama uzandigimda sanki yukari dogru geliyo gibi 😄😍
Yumurcakk SineMina benımde bi bağlantı var kendimi gerdiğinde yüksege yzandıgımda kopucak gibi😂 sanki ne biliym😂
Kadze Adaletipkiran doğumda mi gidicen bacım 😂 bnde gitmiyordum aman erken diye.sırf kan uyuşmazlığı var diye gittim geç dollenmeymis meğer erken bile gitmişim ama yine git tahlilleri yaptır folik asite basladin mi? Yine de ikili teste kadar bir kere git gör aksilik olmasın Allah korusun
Adaletipkiran Kadze haklısın canım eşimin işinden dolayı gidemiyorum haftaya muhakkak gidecez ama inşallah bi sıkıntı çıkmaz ❣️
Kadze Adaletipkiran inşallah çıkmaz en azından kan tahlillerine bakarlar bende erken gitmek.iatemedim.kendimce ama.korktum 6hagtalik die gittim 4haftalikti ama kan uyuşmazlığı var diye korktum da gittim yoksa pandemi vs aman geç giderim diyordum yine de bı r kez olsun görün güzel haberlerle ins❤️
SineMina Yumurcakk sakin uzanma gerilme ilk bebegimi 17 haftada yukari uzandigim icin suyum geldi ve kaybettim dikkat edin lutfen
Yumurcakk SineMina uzanmak mi yoksa birseye uzanmaktanmı bahsedıyorsun canom ay senınki büyükmüşte kıyamam sana ❤️
SineMina Yumurcakk yuksek biyere uzanmak canim cok tehlikeli bnde oyle uzandim iste gobegimden asaya dogru ip cekilir gibi oldu 1 saat sonra suyum geldi tamamen malesef 😔
idiloska 14+5 cinsiyeti öğrendik, erkek ❤️🧿 nifty test sonucu da çok şükür temiz 20 ocakta kontrol var