minikturta Shdakacmaz ahh ahh kelin ilacı olsa başına sürermiş misali 🥺 kayısı yiyorum da pek faydasını göremedim şimdilik
mmk01 Neseli5 tamda aynıyız 😍🌸 ama bnm sağ tarafım çok fena sağıma uzanınca iki dk sonra tuhaf bi acı oluyor sağ tarafımda
Neseli5 mmk01 evet bazı gebelerde sağ bazılarında sol tarafta olabiliyormuş youtube dan Kağan kocatepeyi dinliyorum haftalık bilgi veriyor çok güzel tavsiye ederim 😊
Kimyon Deniz_10 13+0 ama doktora göre 13+5 her gittiğimde bir kaç gün önde söylüyor adet tarihi e göre
Esengul42 Kimyon bende 13+o ken gittiğimde 13+3 dü çocuğun iyi geliştiği için öyle oluyormuş CNm önce gidiyor gelişimi yani
mmk01 13+ Cnsasln 13+2 deyken ikili tarama da erkek gbi dedi ama buraya foto attım çoğu kız dedi çıkıntı görünmüyor cidden sonra bayağı değişti sonradan yorumlarını okuyunca kesin bnmkide değişecek fikrine kapıldım bilemedim ki
Cnsasln mmk01 nub a inanmıyorum ben yaa bende ikili test sonucumu göstermeye gideceğim bu hafta bakalım ne diyecek
diazepambu Shdakacmaz lifli gıdalarla beslenin, bol kuru kayısı yiyin, sebze-salata tüketin ve bol su alın 🌸 Ben de başta çok çektim şimdi tam tersine döndü 🤭
minikturta Sedagll benim de eşim atlattı bana test yapmadılar ne durumdaydım bilmiyordum, 15 gün falan oldu eşim daha yeni yeni koku almaya tat almaya başlıyor oda böyle az az inşallah biran önce iyilesirsiniz 💜
Esengul42 13+6 bugün bitiyor inş :) Temmuz 7 doğum gözüküyor rabbim inş sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip eder 🙏
Busramhr PerlaAy doktorumda %80 kız gibi dedi herkez değişme ihtimalide olur diyor gene net öğrenşp içim rahatlamadı hala şüphe var bugünkü fotomuz https://imgyukle.com/i/azO52x