elcn4139 ben ilk gebeliğim de 49 ile hamile kalıp 74 ile doğuma gitmiştim. Ve şeker vs hiç birşeyim de göktü şükür. Doğumdan 3 ay sonra 52 ile hayatıma devam ettim. İkinci gebeliğim 10 kilo aldım 29+1 haftadayım. Ve inanın sıkıntı etmiyorum bebeğim iyi olsun bende kısıtlamadan ne canım istiyorsa yiyeyim doğunca öyle böyle gidiyor kilolar :)