Arzuli Ben Rengin Hanıma 26. haftamda geçtim. Ve o zamana kadar boşa doktor gezmişim diye düşünüyorum. Kendisi çok tatlı dilli, ilgili, açıklayıcı ve rahatlatıcı bir doktor. Ben çok memnunum kendisinden tavsiye de ederim. Sizin de haftanız erken daha bence aklınızda kalacağına deneyin ne olur ki. Ben Nil hanıma da gittim bir kez beni çok tatmin etmeyince direkt Rengin hanıma geçtim.