HavvaMerve Yaa çok güzel biyerde oturuyorsun bikere gitmiştim Hataya çok güzel biyerdi 🙂 Kırıkkale canım, bizde düğün olunca işte eşimin işi için buraya geldik inşallah tain çıkar da gideriz durumundayim😀 Fuat Beyi bende duydum ama malesef orası içeriye eşleri almadığı için gitmeyi tercih etmedim 😏