SinemDemirciErel 20 haftalik ikiz gebeyim 64 le hamile kaldım suan 69 um nası gidiyo hiç bilmiyorum ☺☺
Merve1996 61 kiloyla hamile kaldım ilk ay 4 kilo verdim.Yani 57 kiloya düştüm mide bulantısından ama şuan 31+5 teyim 63 kiloyum 5.6 kilo anca aldım bebeğimin herseyide iyi kilosu filan doktor gayet iyi gidiyosun dedi 😊
Epelinkiran UstaGlah bende 22 haftalığım 10 kilo almışım 89labaşladım 99olmuşum. Doğuma kadar 100u geçicem çok üzülüyorum inşallah doğumda bi sıkıntı olmaz ve doğumdan sonra verebilirim. Şişman miskin bi anne olmak istemiyorum 😔
deletedmom16 UstaGlah yarın 21 haftalik olcam cnm 57 kiloydum 1.5 kilo almisim ve bundan 9 ay önce kızımı dogurdum 😉
BurakSeilKaya UstaGlah siz kilo alırken doktorlarımız dikkat etmeniz için sizi uyarmıyor mu ben ilk dört ay çok kilo aldım doktor uyarınca dikkat ettim beslenmeme 37 haftayım 55 el başladım şu an 64 🤗
deletedmom16 MerveSara 19.haftada baya almissin cnm daha dur yolun başındasin çokmu ekmek turu şeyler yiyorsun ben bile o kdr çok şey yememe rağmen 21.haftada 1.5 kilo almisim ve 9 ay önce kızımı dogurdum😕😞
MerveSara deletedmom16 Yok ,aslında çok dikkat ediyorum . Normalden farklı bir şey de yemiyorum hani bu iki kişilik öğünlerden😜 Gören kilo vermişsin diyor ama göbek belirginleşti 🤗 Doktorum da problem etmedi , normal diyor 🤷♀️
Yaprakk Mavi1 bebeğimin kilosu normal , ben ilk 4 ay çok kilo verdim mide bulantısı falan derken şu an bu durumdayım 🤗
Mavi1 Pnr zaten doktorlar emzirme döneminde sütüm olsun şunu yiyeyim bunu yiyeyim ay dur şunuda yiyeyim diye yemeyin diyor 😊 suyu bol bol tüketmen süt için yeterliymiş kendinizi böyle rahatlatın, güzel dönemler geçirmeniz dileğiyle 👌🏻😊
Pnr Mavi1 teşekkür ederim annemle kayınvalide saolsun yemezsen sütün olmaz diye diye beni bu hale getirdi 😃