Arya92 UstaGlah 36+1 10kg aldım.gebelik şekeriniz yoksa bebek için sorun yok demek sonra verirsiniz kiloları önemli olan sağlık ve sağlıklı bebekler Bende şeker olduğu için çok yetmediğim halde bukadar aldım.
MerveSara deletedmom16 Yok ,aslında çok dikkat ediyorum . Normalden farklı bir şey de yemiyorum hani bu iki kişilik öğünlerden😜 Gören kilo vermişsin diyor ama göbek belirginleşti 🤗 Doktorum da problem etmedi , normal diyor 🤷♀️
deletedmom16 MerveSara yani cnm 😉 sıkıntı yok verirsin verir ben dogumdan 1 hafta içinde 15 kilo vermiştim kizimda
Bas 29haftalık hamileyim 60 kiloyla hamile kaldum şuan 73 kiloyum bebeğim sağlıkla gelsinde kilo verilir aldıklarımı takmıyorum hiç
Pnr Mavi1 teşekkür ederim annemle kayınvalide saolsun yemezsen sütün olmaz diye diye beni bu hale getirdi 😃