Nehirimmm06 47zeynep47 benden dün pıhtıda geldi canım bugünde geldi siyah doktor bi sorun görmedi iğnede oluyorum haftalık inşallah düzelir
47zeynep47 Nehirimmm06 hayırlısiyla inşallah benim de siyahlık gördüm ama bende spiralden dolayı dedi doktor bilmiyomki🤦🤦😔
2prensannesi2008 tgba22 yok öyle değil tam 2 aylıksın şuan 8 haftalıksın 9 haftan bitince 9 haftalık olursun yaşında hesapla en kolay 96 doğumluyum 24 yılım bitti soranlara 25 yaşındayım demiyorum mesela 24 yaşındayım
47zeynep47 Nehirimmm06 korunma aleti cnm rahimin içine takıyorlar ve o koruyor gebelikten ama bende olmadı hamileyim elhamdülillah 🥰🥰🤦
Nehirimmm06 47zeynep47 yaa maşallah canım benim aşılama ile oldu diğer bebeğimi de 17 haftalık ilken kaybettim o yüzden çok korkuyorum sağ Salim kucağımıza alırız inşallah
Mervekayaa Bel agrısı normal mi ya progestan igne kullanıyorum bende her gün bugün bitti belimde bir agrı var hafiften sürekli yatıyorum belki ondandır bilemedim birde bir kere kanama olunca sürekli varmı diye kontrol ediyorum psikolojik olarak 😒
Gizem_34 Mervekayaa 9+6yım kasık ağrılarım bacak ağrım var anlamadım bide kabızlık sıkıntısı çeken varmı ya 🥺
Mervekayaa Gizem_34 ben cektim hele kabızlıktan dolayı gaz sorumu felaket doktor şurup vermişti ama kullanmadan geçti şükürler olsun 🙏
Mervekayaa Gizem_34 sabah aç karnına kuru kayısı yedim 3 tane bulantıdan zorda olsa o biraz rahatlattı
Mervekayaa Nehirimmm06 korkma bende çok korktum hatta ben düştü diye gitmiştim su gibi akıyordu kanamam sakin ol ve yattığın yerden kalkma ben hala öyle yapıyorum zamanla geçiyor Allahtan Ümit kesilmez 🙏
Nehirimmm06 Mervekayaa canım bende siyah pıhtı geliyor bide kahverengi leke onun dışında çok bi kanama yok inşallah sağ Salim alırız bunlar da çok tehlikeli tabi
Mervekayaa Nehirimmm06 amin inşallh benimde hala simsiyah leke geliyor doktorum kanama yerim temizleniyor dedi ki ben 3 kere düşük yapmıştım kan pıhtılaşması olduğu için Rabbimin sağsalim kucağımıza almayı nasip eder inşallah çok dua ediyorum hepimize 🙏
Nehirimmm06 Mervekayaa gerçekten mi canım benimde bi düşüğüm var ondan olabilir mi ama üstüne rahim filmi de çekildim anlamadım inşallah sağ Salim alırız kucağımıza