Nehirimmm06 Mervekayaa gerçekten mi canım benimde bi düşüğüm var ondan olabilir mi ama üstüne rahim filmi de çekildim anlamadım inşallah sağ Salim alırız kucağımıza
Mervekayaa Nehirimmm06 aminn inşallah 3 düşükten önce genetik test yapmıyor ben genetik test yaptırdım kalbi hiç atmamıştı önceki bebeklerimin şimdi her gün igne kullanıyorum oksapar amin inşallah 🙏
Ozlemyeni tgba22 doktorunuz dogru demis.5+3 demek 5 bitmis uzerine 3 gun daha gecmis demek.6.haftanin icindesin demek bu .benim doktorumda boyle anlatti
Nurssss Mervekayaa sadece 6 haftalıkken bi kaç kere bulantı oldu kasık agrıları vardı suan hafif halsizlik dısında hiçbişey yok allaha sukur❤️
Mervekayaa Nurssss oh Allah’a şükürler olsun maşallah sana ☺️ Benimde bugün kaşığımda hafif agrı var neden anlamadım sanki böyle ara ara sancı gibi
Nurssss Mervekayaa bende de oldu adet olucak gibi işte ama hatta daha agır iki büklüm kalıyodum normalmiş rahim genişledikçe bebek büyüdükçe oluyormuş inşallah sıkıntısız saglıklı bi şekilde atlatırız bu sureci❤️
Ceren_06 Mervekayaa kızlaaaar ultrasonda 6+2 gözüküyo ama doktor son adet takviminden hesaplayıp 9+1 gözüküyo diyo siz nasıl öğrendiniz ne kadarlık olduğunu bebişim ne kadar bilemedim ilk hamileliğim 😔🙏🏻