Bende 2019 yılında kürtaj oldum, kürtajdan sonra sürekli denedik bebeğimizi olsun diye ama kafaya taktıkça olmuyor. Hiç bi sorun çıkmadı kontrollerde, her şey normaldi ama olmuyordu artık kafayı yicektim. Sonra dedim ki amaann vardır Allahın bi bildiği hakkımızda hayırlısı olsun dedim 2 ay önce hamile kalmışım haberim yok. Demem o ki psikolojik. Kadana taktığın sürece olmuyor. Ben aylarca adet oldum diye gözlerim çıkana kadar ağlamıştım. Allah en doğru zamanı biliyor 🙏🏻