Yazdıklarımız aynı beni anlatıyor sanki bu yıl da maşallah herkes hamile yaklaşık 1.5 yıldır evliyiz haziranda düşük yaptım ama kalan parca var diye kürtaj da oldum bide bende miyom varmış sonra adet oldukça sanki yine düşük yaparcasına kanama oldum surekli korkudan hastaneye gitmek istedim sadece para tuzağı cok normal deyip deyip gönderdiler korunmuyoruz ama 7 aydır hamile kalmıyorum oysaki ilk deneme de hamile kalmış olmama rağmen her ay adet olduktan sonra kaynanam ile konuşmam beni o kadar yoruyor ki yarın adet olmam gerekiyor dua ediyorum olmamak için hayırlısı artık herkes at kafandan diyor ama olmuyor çeken bilir