Canım ben Mart ayında kürtaj oldum 6 ay kendi isteğimizle korunduk sonra denemelere başladık ama bende hala gebe kalamadım . Sanırım stres çok etkiliyor ilkinde hemen olmuştu . Şuan bekliyorum yarın normalde regli olmam gerekiyor bakalım 🥰 umarım bize de nasip olur 🌸