tatlissannee
İçinize sinmiyorsa ve eşiniz de size destek veriyorsa koymayın. Bende aile büyüklerinin isminin koyulmasına çok sıcak bakmıyorum.
Bir de şu açıdan bakmanızı isterim. Ailesi eşinize ayrı düşkünse , ilk torun bir de dede adı olursa inanılmaz düşkün olacaklar çocuğunuza. Bu da onların çocuğunuzun yetiştirilmesi için doğruyu yanlışı ayırt etmelerini zorlaştıracak. Aranızda çatışma bile çıkabilir. Etrafımda bu konuda baya örnek var. Eşinizin ailesinde böyle olmayabilir tabi.
İçinize sinmiyorsa koymayın kendi çocuğunuza seslenemezsiniz. Ne güzel eşiniz zorlamıyor. Benim ki şakayla karışık beni sinir etmek için babasının ve kardeşinin adını söylüyor. Ki ilk torunun adı dede adı zaten. En güzel isimlerden diyor. Neden aileler gebe halimizle bizi strese sokarlar ki