Benim kayınbabam kendi adını sevmiyor ama cinsiyeti öğrendik ondan sonra gttik evlerine aslnda kız olsun diye tutturuyordu eşimde babası da ama erkek olduğunu öğrendim ben hissediyordum çokta istiyordum oğlumun olmasını işte bu sefer isim konusu açıldı biz direk düşündüğümüz ismi söyledik anaaa adam trip yaptı çocuk gibi döndü kalçasını taktı kulaklıgını🤣🤣🤣yarabbim dedim pişman etttnz erkenden ögrendigimze dedm içimden neymiş Ertuğrul ,Alpaslan ,Bedirhan istiyormuş benim hiç biri hoşuma gitmiyor kendi çocuğum için ben koymayı düşünmüyorum kimse kusura bakmasın eşimde başka sefer gttgnde Eşim koycak demiş ilk çocuk tüm kahrını o çekiyo demiş bakalm şimdlk artk acmyolar isim konusunu zaten bz eşimle kararımızı verdik inşAllah doğuma yakn canımı skmaz babası zaten çoğu eşyasını isimli yaptrcam şimdiden 🤣🤣🤣