Ailenin ilk torunu bizim bebeğimiz ve erkek olucak nasipse ilk evlenen biziz ve nişanlılıktan beri kayınpeder ismi söyleniyor koyarsınız falan filan diye ben istemiyorum eşim ben istemiyorum diye istemiyor ama tamam desem kabul edecek gibi sizce koyulmalımı bana çok saçma geliyor ve koymak istemiyorum diretmelimiyim koymamakta? İstediğim isim gayet modern. Niye benim çocuğum yaşlı ismiyle olsun ki lütfen yardım🙄🙄