Ahsennurrrr Sedagb iyi valla kuzum kıyafet olarak bitti sayılır Bebek havlusu şampuan falan kaldı bide beşiği en sona bıraktım onun harici bişi kalmadı zaten ikinci olduğu için oda hazır
Sedagb Mommm97 ayy nasıl heyecanlısınızdır şimdi🥰🥰🥰 biz günler siz saatler sayıyorsunuz🌸 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🧿
Mommm97 Sedagb evet çok heyecanlıyım bir an önce kavuşayım diyorum❤️🙏🏻 Yavaş yavaş başladı ağrılarım bakalım nolacak❤️🤰🏻 Sağlıkla gelsin bütün yavrularımız inşallah❤️
Tugba1421 Sedagb benim 3.gebeligim canım aksine oğlum beklenen doğumdan 5 gün önce geldi kızım da 41+1 de suni sancıyla olmuştu bu da nasip bakalım sağlıkla gelsin bebislerimiz
Pembe-mavi Sedagb evet ultrasonda 4 gün önde. Hatta geçen ay göbek 3 hafta önden gidiyordu. Yarın tekrar kontrol var. Bakalım ne olacak. Bu arada şekerden dolayı olabilir demişti doktorum.