Pembe-mavi Sedagb evet ultrasonda 4 gün önde. Hatta geçen ay göbek 3 hafta önden gidiyordu. Yarın tekrar kontrol var. Bakalım ne olacak. Bu arada şekerden dolayı olabilir demişti doktorum.
Pembe-mavi Sedagb yükleme değilde takip yaptık yüksek çıktı. Hiç tatlı ve şeker tüketmedim. Tiksindiğim için, fakat hamur işi fırlattı. Şimdi herşey yasak kendi kendime diyet yapıyorum. Çıkartan şeyleri yemiyorum. Aç geziyorum resmen…
Tugba1421 Sedagb benim 3.gebeligim canım aksine oğlum beklenen doğumdan 5 gün önce geldi kızım da 41+1 de suni sancıyla olmuştu bu da nasip bakalım sağlıkla gelsin bebislerimiz
Sedagb Pembe-mavi ben de henüz yaptırmadım ama kendimi son bi kaç gündür ekmekten tatlıdan vs. uzak tutmaya çalışıyorum🙈 Hamilelikte daha zor oluyor.
Pembe-mavi Sedagb evet çok zor ben sürekli kilo veriyorum. Hiç almadım… 76 ile başladım 70 kiloya düştüm. Ama tosun gibi bir oğlan büyüyor😄
Kuzeyannesi Bizimde son 65 oluyor çünkü sezeryan doğum olduğu için normalde 73 günümüz var hepimizin allah yardımcısı olsun sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak nasip olsun hayirlisiyla💚❤💚❤👶👶😍🙏🙏