Arden73 Sedagb 🙂 ikinci gebeliğim ilki normla doğumdu ve talihsizlikler üst üste geldi şuanda kararsızım bu hafta çatı muayenem var bakalım doktorumuz neyi uygun görücek 🤭 sizin Doğum planınız nedir 🙂
Sevil2204 Sedagb erken gelmesini istemem şahsen ama geç gelecekse de 2.3 gün geç gelebilir yani 😁 görümcem 42.haftasına giriyordu doğurdu bide 4.kızı yani biz gelmiycek anne karnında hayatını sürdürecek sanıyorduk🙄🤣🤣
Srnysl Sedagb evet canım aslında uygulamada 56 yazıyor ama sezeryan olacağim için 38 de alacak doktor o yüzden 42💙
Sedagb Arden73 Sağlıkla gelsinler de nasıl geldiklerinin önemi yok bence😊 ben normal istiyorum ama kısmet tabi