Beste2 Elcindyn Benim de raporum var ama ücret ödüyorum. 9 kutuya 180 lira ödedim. Bu arada ben oksapar kullanıyorum.
Elcindyn Beste2 Ben 1 aylık doz için 50 tl verdim. Hematoloji doktoru araştıracağım ücretsiz alabilmek için. Bulamazsamda çok da sorun değil.
Ikinciyibekliyorum Elcindyn bizde aynı şekilde 3 kutu clexane 4000 e 48 kusur lira para ödüyoruz raporum olmasına rağmen. Dediginiz gibi ödemek sikinti degil 🤗
Kubraekn Derin1993 hayır canım bende kullandım doğumdan bir hafta önce bıraktım iğneyi, 12 günlük oğlum var şimdi normal doğumla kucağıma aldım bebeğimi darısı sana inşallah🙏
dalin Derin1993 ben clexane kullandim doguma kadar ocak 2018 de normal dogum yaptim simdi tekrar hamileyim yine clexane kullaniyorum.kim demis nirmal dogum olmaz diye ben normal dogurdumm
Derin1993 dalin Bi yerde okumuştum doktorumla hiç görüşmedimde inş bende normal doğum istiyorum hayırlısı
Mrv06 Xrem doguracağım güne kadar igne kullandm dr.um bu bebeğide riske atamam dedi 2. Ye hamileyim şimdi bundada öyle olacak normal yapanca çok fazla var
Xrem Mrv06 ay inşallah yyaa bana en başından beri hep sezeryan dediler çok araştırdım herkes normal yapanı duymadım diyo çok üzülüyodum dikişten çok korkuyom ben. Bu doktorum olumlu konuştu hadi inşallah diyom artık. Ve o kadar korkuttularki beni pskolojim bozulmuştu 3. Gebeliğim benimde bu hep düşmüştü. 😭😭
Beste2 Maşallah ne güzel bir çok annemiz normal doğum yapabilmiş, ben çevreden hep sezeryan duyunca üzülmüştüm açıkçası, tabikide öncelik hayırlısı ama yine normal doğum olma ihtimali çok güzel 😊
Duamm Elcindyn Canım benim kan pıhtım yoktu 2 düşük yaptım araştırmayada gitmedim doktor önlem olarak yazalm ineyı kullan dedi hani öyle bi teşhiste konulmadı bu raporu yazan kişi sordu farklımı yazalm yoksa farksızmı hani durumunuz iyiyse farkını ödeyin dedi bende ne saçmalıyosunuz ya dedim farkını ödemek istemiyorum ben dedim bu farkını ödersen bir bölümü adamın cebine gdiyo kavga ettm yani üzerinde durun sizde fark ödemek istemiyorum de sigorta varsa tabi hakknı arayın yazık yani ödedgmiz paraya
Xrem emoselos bende çok ağlıyodum hergün hüngür hüngür 😅aynı acıyo 8 ay oldu benim bide anca acıya dayanıyom 😊
Nebiyeee Bende 7 aydir hergun vuruyorum clexane pihtilasmadan dolayi doktoruma sormadim henuz ama insallah normal dogumu engellemez ya sezeryandan korkuyorum
Mrv06 Xrem canm korkmana hiç gerek yok hem artk öle dikiş kalmadı yapştırma yapıyolar çok rahat hiç bişey olmamış gibi ama normal yapan çok arkadaş var
Retina Derin1993 ilk öncr kolonya ile ov iyice sonra iğneyi vuran tam dibinr kadar sokmasın iğneyi ilacı yavaş vursun sınra yine kolonya bas.koldan vuruluyrıö ben çok şükür acımıyo öyle anlık bişey