Merhabalar,
bende de stent var ve coraspin kullanmak zorundayım. Coraspin bebeğin doğumunda kalp ile ilgili bir soruna sebep oluyormuş, bu sebeple doktorum beni bu iğneye yönlendiriyor. Hamilelik sonuna kadar kullanmam gerekecek. Bu iğneyi bırakmadan sezeryan olan var mı , bir de 35. Haftadayım karnımdan vuramam sanırım artık değilmi