6aya yakın bir süredir clexane 0.4lük her bir kere vuruyorum. Bende genetik trombosit rahatsızlığından kaynaklı. Sizde böyle bir rahatsizlık olmasa bile kan akışının bebeğe daha iyi gidebilmesi için kullanıcaksın oyüzden hiç tereddüt etmeden düzenli bir şekilde vurul canım. Evet yanıyor can yakıyor ama zamanla alışıyorsun 1dk sonra acısı unutuluyor. Kol bacak ve göbekten vurulan bi iğne benim tercihim bacak ve kol karnımdan huylandığım icin vuramıyorum. Doğuma kadar sık dişini canım