babyandmommy ben öğrenir öğrenmez başladm. 12. Haftadan sonra yazıyorlar demir ve D3 ama bekleme. Normalde 50-70 arası değere sahip olman lazım. Ben Venature marka D3 K2 kullanıyorm çok memnunum. Benim direncim cok düşüktür normalde yılda çoğu kez viral enfksyn olurdm ama D vit. yükseltiğimden beri olmadm çok şükür. Ekstra takviyede alıyorm normal beslenmeyle gerekli olan vitamin ve mineralleri alamıyoruz malesef 🤷🏻♀️