babyandmommy Merhabalar, vitamin D değerim 8,98 çıktı. 9. haftadayım. Doktorum herhangi bi vitamin ilacı vermedi. D vitamini ilaçlarına ne zaman başladınız?
merveklyc babyandmommy Bana verdi ama 12. haftada başla dedi 10 haftalığım.Belki size de o yüzden vermemiştir haftanız küçük diye
Bey3za5 babyandmommy zaten folikasitten aldığımız için genelde vermiyolar ama çok düşük olursa öneriyor doktorlar
Burcak1205- babyandmommy bende 25 haftadayım yeni basladım dvit e , gebelik kategorisi c olarak görünüyordu ilac emin olamadıgım için doktoruma sordum 14 haftadan sonra kullanılır demişti belki size oyızden yazmamıstır
babyandmommy Zeynep248 değerim düşükmüş fakat herhangi bi ilaç da vermedi 12. Hafta içmeye başlanıyor sanırım
Zeynep248 Anneballari58 canım milim olarak bilmiyorum ama şu “coledan d-3 “ diye bir damlaydı benimkisi 10 ml olanlardan
Zeynep248 babyandmommy galiba 12 ye kadar folik asit sonra onu bırakıp d vitamini Demir multivitaminlere geçersiniz sizde büyükihtimalle
babyandmommy Zeynep248 folbiol folik asit kullanıyorum ama onu da yarım saat önce ki postlarda gördüm. Mgsi fazla oldugu için zararlı falan yazmışlardı
Zeynep248 babyandmommy hımm ben folidoce kullanmıştım bir yan etkisi görmedim ama folbiolü kullanan da bayağı var doktorun daha iyi bilir tabiki yine de danış istersen sen bi
harikavas babyandmommy kafanıza takmayın folik asitin fazlası idrarla atılıyor,kanıtlanmış bir durum yok asparagas bir haber zararlı olduğu
Bey3za5 babyandmommy bence de düşük ama doktorun daha iyi bilir canım belki böyle uygun görmüştür 🤷♀️