Zemire babyandmommy bu dönemde kendi doktorun oluyorsun malesef araştır oku. Sonra bi hastanede d vit değerlerine baktır sonra kullanıp 20-30 gün sonra aynı yerden tekrar d vit değerlerine baktr. Aynı hastane olsun cihaz sapması minimum olur.
Kdk babyandmommy 20-75 arası normal aralıkmış. Benimki 11di. Ama dediğim gibi ben gebeliğe vücudumu hazırlamak için gittiğimi söylemiştim doktora. Gebeliğim başlayınca devam edeyim mi bırakayım mı diye sordum biraz daha kullanmamı söyledi.
Zemire babyandmommy D vit basladıktan 20-30 gün sonra tekrar baktırın. Kullandığınız vit. Kalitesinide ölçmüş olursunuz. Bu takviyelerin çoğunun emilimi düşük yani kalitesi sıfır. O yüzden güvendiğiniz bir ürün olsun ve kullandktan sonra mutlaka test yaptırın.
harikavas babyandmommy kafanıza takmayın folik asitin fazlası idrarla atılıyor,kanıtlanmış bir durum yok asparagas bir haber zararlı olduğu