Kızlarrr çok beklettim biliyorum sonucumu aldım geldim ve 1.20 den 3 e yükseldim doktor sınırdasın pazartesi kan ver tekrar o zaman netleşir dedi ve ben hamileyim ve oda yerleşme kanamasıydı bundan da eminim pazartesi herşey tam belli olucak ama bu benim için o kadar güzel bişeydi ki 🥰🥰🥰