BabyYoda aslında bugün verseniz kanı eğer varsa yarın hemen doktora gösterirsiniz kan pıhtılaşmam var demişsiniz ne kadar erken öğrenirseniz o kadar iyi sanırım bende birinden okumuştum adetimin 24. Günü her zaman test yaparım diye . Bende pazar günü test yapmıştım adetime bir kaç gün varken belli olmuştu hatta sonucu telefonla öğrendim 91 di doktor bir kaç gün sonra kadın doğuma randevu alın demişti bende pıhtılaşma olduğundan hemen aldım randevu yine doktor aynı gün kan testi istemişti benim doktorum değerlerime göre hemen kan sulandırıcı başladı belki size de hemen başlarlar.