Buket_1 reglime 4gün kala kan testine gittim çok şiddetli göğüs ağrılarım vardı hiç normal değildi hissettim diye. 2,5 çıktı inanamadım. Reglimin 2. Günü olması gereken günde evde test yaptım belirli belirsiz çoook hafif pozitif bile denemeyecek şekilde hafif çizgi çıktı. çizgi olduğna bile emin değildim o derece ama hala regl olmuyordum ve göğüs yanmalarım devam ediyordu regl olmam gereken 6. günde tekrar evde test yaptım ve yapar yapmaz anında kopkoyu çift çizgi😄 insan diyorum hisseder!🌸