Buket_1 Elbet-birgun-kavusacagiz ya ama pembemsi lekem oldu 2 gün önce eğer yerleşme kanamasıysa ve yerleştiyse iki gün geçti çıkmazmı kanda
Buket_1 Elbet-birgun-kavusacagiz yaa demi çünkü kasık ağrılarım başladı rahmim sızlıyor boş hissetmiyorumdur umarım🥰
eslemeslem Buket_1 ben güveniyorum kaset testlere 😊 benim de 11.günümde hayali bir çizgi çıkmıştı o gün kan verdim beta değerim 30 çıktı 😊 sana da öyle olur inşallah
Egeasigi Buket_1 merhaba buket hanım gitmediniz mi hala kan vermeye merak ettim inşallah vardır ?bende böyle meraklandırıp sonra müjdeyi vermiştim 😊