Buket_1 Ben de bu ay pıhtılaşma problemim olduğu için 8 gün kala kan verdim negatif çıktı ama şuan adetimden 5 gün geçti. Yani yüksek ihtimalle hamileyim diye düşünüyorum pazartesi kan vereceğim. Eğer negatif çıkarsa sakın moral bozmayın adetiniz geçince tekrar kan verin hayırlı haberler inşAllah ☺️