10 haziran 🙏🏻🥰
Benimki de tahminen 17-26 haziran arası olur. Sabırsızlıkla bekliyorum 😇😄
14 haziran gözüküyor benim de 17+2 yiz ne gibi belirtileriniz var tekmeler başladı mı
Nerden biliyorsunuz bu tarihleri nasıl hesaplıyorsunuz
Ebru-h55 muayneye gittiğin doktor iyiyse o söylüyor ne zaman doğum yapacağını
benimde 18 haziran görünüyor kısmetse 🌺
🙋♀️🙋♀️ 22 haziran gözüküyor ama sezeryan olacağı için daha erken olur gibi 😊🤲
Mirzaninannesi Uygulamada 7 Haziran gözüküyor doğum 🥰
Mbetul inşallah sağsalim bı doğum olur bütün hamileler için
Mirzaninannesi amin helimiz sağlıklı mutlu şekilde yavrularımıza kavuşalim insallah 🥰
Mirzaninannesi 8 haziran 🥰
Tugbaomerfaruk inşallah canım sağsalim kucağına alırsın
Mirzaninannesi amin Çanakkale m hepimizin inşallah
Mirzaninannesi 17 haziran 🤗
22 haziran gözüküyor benimkide! 15+4
24 Haziran rabbim normal Doğum nasip ederse tabi ne zaman olur bilemeyiz🙏🏻
Mirzaninannesi 16 Haziran görünüyor bizimkide sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
aysegulbey01 inşallah ya sağsalim kucağımıza alalım
12 haziran gözüküyor 🥰💙
Nazife3232 bizim de aynı tarih görünüyor😀
Bebbek sağlıkla alalım kucağımıza inşallah cinsiyetiniz belli oldu mu ☺️
Mirzaninannesi 8 haziran görünüyor 😘😍
Mirzaninannesi amin canım inşallah 🙏🏼 😇