Tugbaomerfaruk Mirzaninannesi hepimizin inşallah yazmıştım nasıl çanakkale olmuş ya kusura bakmayın ☺️
Birmelekannesi17 Mirzaninannesi benimde 16 si grunuyor. Çok zor günler geçirdik bugüne kdr bundan sonra iyi olur inşallah 😔
Mercimek26 Bende haziran annesiyim 😇 Günleriniz nasıl geçiyor bebeğini hisseden var mı ? Ve benim ağrılarım çok oluyor sizlerde nasıl 😇
Blackk34 Benim de 13 haziran görünüyor şu an. Kilo almaya başladınız mı hanımlar? Ben ilk 3 ay kilo vermiştim. 3. Ay sonrası 1.5 kilo aldım. Sizlerde durum nedir?
Mbetul Blackk34 17+5 haftaligim 3 kilo aldım.🙈 Bu zamana kadar mide bulantım ve tiksinmem hiç olmadı.
3prensesannesii Bugün 16 haftalık olduk cinsiyetimiz kız 3. Gebeligim hareketini de Bugün çok net hissettim 😍
Nazife3232 Bebbek oy maşallah kız çocukları bı başka 🥰bizimde erkekmis hayırlı evlat olsunlar inşallah