Nisaerva Ebnimde normal sartlarda 19 haziran gorunuyor ama sezeryan olacgim icin sanirim biraz daha erken olacak gibi
Beyzan Mirzaninannesi ben aslında temmuz annesi sayılırım 7 temmuz görünüyor ama planlı sezaryen istediğim için 23 Haziran ya da ,30 Haziran olur gibi aksilik çıkmazsa