Gulsumaya Tugce38 anlaşılan herkeste farklı bağlanmamak lazım çin takvimine 😊 hepimizin için en hayırlısı insallahh
Ozgedemiralp34 Gulsumaya ilk kızımda doğru çıktı şimdi 11+3 haftalık hamileyim Çin takviminde erkek diyor 1 hafta sonra öğrenecem bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlarda inş gerisi hiç önemli değil 🥰🥰
Gulsumaya Ozgedemiralp34 ay hayırlı uğurlu olsun insallah☺ sağlıkla olsun. Bakalim bebiş ne olmuş heyecanli 😊
Gulsumaya Safisss tabiki de. Gerçekten sağlıklı olsun başka bi istediğimiz yok. Içimizden hamile kalmadan önce bile gecirdiklerimiz var o yüzden meraklanıyor insan. Yoksa ne olursa olsun bizim evladımız olacak ve çok sevecegiz❤🌻
Aslanannesiayse Gulsumaya benim Çin Rus hepsi kız diyor bende öyle hissediyordum ama geçen hafta erkek dedi doktor
Gulsumaya Aslanannesiayse o da iyiymiş 😀 benim çevrem hep erkek diyor.bi belirti yok daha 6 haftayı yeni bitirdik. Neye gore diyorlar bilmiyorum %50ihtimal var zaten hepimiz için en hayırlısı 😊
La_Liberte Gulsumaya Safisss Esra_80_ Tugce38 limonluchescake Aslanannesiayse Mirzaninannesi zhr38brhn Bilgeenur Merhabalar http://cin-takvimi.gen.tr/otomatik-cin-takvimi-hesaplama bu siteye bakarak yaptınız mı hiç? Gebelik ayınızı girmeniz gerekiyor ama. Son adet tarihini girince çıkmıyor. Mesela ben 20 kasımda adet oldum ama Aralıkta döllenme oldu yani Aralıkta gebe kaldım. Eğer direk takvime bakacaksanız da yine gebe kaldığınız tarihe ve gireceğiniz yaşa göre bakmanız lazım. Mesela ben 30’um 31 e bakmam lazım
Mirzaninannesi Esra_80_ benim de çin takviminde kız çıktı doktor erkek dedi hayırlısıyla Mustafa Mirzamızı bekliyoruz
zhr38brhn Gulsumaya iki kızım var onlarda erkek yazıyordu şimdi 3. Gebeyim onada kız çıktı ama oğluş geliyo 😅♥️
Ecem1818 Gulsumaya ihtimal demişsniz onunda ihtimali diğer testler gibi ne yazıkki %50 iki çocuğumdada cevremdede tutmadı tutanlar var tabi o yüzden 50 zaten 😂😂