La_Liberte Gulsumaya Safisss Esra_80_ Tugce38 limonluchescake Aslanannesiayse Mirzaninannesi zhr38brhn Bilgeenur Merhabalar http://cin-takvimi.gen.tr/otomatik-cin-takvimi-hesaplama bu siteye bakarak yaptınız mı hiç? Gebelik ayınızı girmeniz gerekiyor ama. Son adet tarihini girince çıkmıyor. Mesela ben 20 kasımda adet oldum ama Aralıkta döllenme oldu yani Aralıkta gebe kaldım. Eğer direk takvime bakacaksanız da yine gebe kaldığınız tarihe ve gireceğiniz yaşa göre bakmanız lazım. Mesela ben 30’um 31 e bakmam lazım
Mujizam La_Liberte Benimki doğru çıktı acaba planlamasida doğru çıkıyor mu Önce Allah’tan tabiki şu takvime bakarak planlayıp doğuran varmi
La_Liberte Esra_80_ hadi ya her şeyi doğru mu girdiniz mesela gebe kaldığınız günü kesin biliyor musunuz
Mujizam Gulsumaya Benimki kız çıktı doktor kız dedi bakalim ve kardeşiminki erkek çıktı doktor erkek demiş
Melisa_eker Gulsumaya Bende baktım ama süreklı kız oluyor daha cinsiyet için gitmedim gidince bakacağım dogruluk payına . Bazi kişiler doğru diyor kesin diyor da sanmıyorum.
La_Liberte Mujizam yok bilimsel kanıtlanmış hiçbir yanı yok 😊 sadece genellemede tutan sayısı daha fazla
La_Liberte Sbldgn otomatik hesaplamadan baktınız mı yukarıda bi site yazdım. Gebe kaldığınız tarihe göre bakıyorsunuz
Mertimm La_Liberte Vallahi internete yazdım cin takvimine göre cinsiyet belirleme diye doğru çıktı son adetini falan soruyordu
La_Liberte Tugce38 gebe kaldığınız tarihi biliyor musunuz son adet tarihi değil ama 😊 ayy çok soruyorum ama merak sardım bu takvime 😂
Adaletipkiran Gulsumaya benim ilk bebeğimde erkek dedi erkek oldu 2 nci de kız dedi kız oldu su an 3 ncuye hamileyim bunada erkek diyo ama daha belli değil cinsiyetimiz belkide tesadüftür ama kız kardeşim felanda yaptı doğru çıktı