Drnzgn 28+2deyiz beşik, bebek arabası, kıyafetler, hastane çıkışı, anne yanı, nevresimler her şey hazır. Ateş ölçeri, bebek bakım ürünleri, yatağı bir de benim hastane çantasına konacaklar kaldı. Bu ayın ortasından itibaren yıkamaya ütülemeye başlıycam 😍 deterjan araştırmasındayım şu an. Kendimi söylemem gerekirse şiddetli bel ağrısından oturduğum yerden kalkamıyorum 🤦🏻♀️