Ebru2403 Drnzgn bitti kıyafet işim bebek arabasi besik onlar da bitti sadece şampuan deterjan kaldı 😊
Balbocegi_ Drnzgn evet dolu ve gereksiz bir suru bir kere giyilmemiss esya dolu erkek oldugu icin alicam hastane cikisi okadar canim
Drnzgn Selinbam aynen bana da öyle ben bu hafta da durup velecek hafta kıyafetlerini flan yikiyacam iyice agirlasmadan
Drnzgn alininannesiiiii bence en idelal tarih çok erken yıkamak ta iyi değil bence dolapta bekleyecek gene tozlanacak
ys2021 Drnzgn ya lohusa takım mı alsam gecelik şeklinde yoksa normal pijamamı kararsızım siz ne düşünüyorsunuz? Gecelik doğumdan sonra alttan kontrollerde kolayla oluyor denildi ama emin değilim
Anne18 Drnzgn 26 haftalığım şeker yüklemesi yaptırdınız mı çarşamba olacak benimde birde su azlığı var inşallah artmıştır bol su içmeye calısıyorum
diyhomelif Anne18 şu azlığı için havuç suyunu araştır canım normal sudan çok çok daha iyi doktoruna danış istersen
Drnzgn Anne18 bana doktorum şeker yuklemesine gerek duymadı fazla kilo almadıgim için birde kan tahlilleri ne flan bakti gerek yok yapmamıza dedi
Anne18 diyhomelif havuç suyu bulamıyorum… Evimde katı meyve sıkacagı da yok bende havucu rendeledim öyle yiyorum faydası olur mu acaba
diyhomelif Anne18 Anne18 şey yapsan kuzu rendelesen eşin böyle eldiven giyip güzelce sıksa o bile yeter
Mervem23 31 haftaligim canm doğumum 7 Mart olarak görünüyor ama bence yavrucak dayanmaz o kadar içerde 😬😂 ben oda takımını yaptırmaya verdim bı kaç kıyafet falan aldım ama şuan düşündükçe çok eksiğim var diyorum ya😊😊
Drnzgn Mervem23 ben herşey bitti hiç eksik yok diyorum bı bakıyorum gene eksik var bu doğana kadar böyle devam edecek galiba şuan da pişik kremi emziği bezi eksik onlsrida da en kısa zamanda Akçam bakalım
Rabis43 medosegemira bizimde bi gün var aramizda 29+6. Herşeyimiz hazır sadece çanta hazirlaması kaldı
Mommyyyy medosegemira 30+3 um zaten şuan canım bilmiyorum bende bebegimin hrketleri azaldı nefes skntısı var bende şuan kendimi çok halsiz hissediyorum eşim yasak bitince hemen gidelim dedi sanırım 4 ünde bitiyor ama benim bir doktorum bile yok doktorum devlete geçmiş nereye gidicem kime gidicem bilmiyorum zaten heryerde virüs var 1 kere geçirdik Rabbim bir daha yaşatmasın 🤲🏻 çok kötüyüm ama kimseye derdimi anlatamiyorum