Evci merhaba, siz de atlatacaksınız hiç merak etmeyin. İşte uygulamalarda çok farklılık oluyor, bizim eve gelen filyasyon ekibi benim satürasyon/tansiyon ölçümümü yaptı gayet güzeldi. Bana mutlaka bir pandemi hastanesinde kadın doğumcuya görün, onların Farklı tavsiyeleri olabiliyor biz şimdi sana gebe olduğun için ilaç veremeyiz ama kan sulandırıcı kullanman gerekebilir. Bunu da lafın doğumcu değerlendirir hem bebeğine de bakar, dediler. Biz de nasıl gideceğimizi sorduk, isterseniz ambulans çağırın ama kendi aracınızla da gidebilirsiniz dediler. Eşim ve ben pandemi hastanesine gittik ertesi gün. İyi ki gitmişim çünkü benim 30 haftalıktı ve sancım çıktı. Hemen kan idrar testi alıyorlar zaten sizden. O sonuçlar çıkınca baktılar pıhtılaşma da var, enfeksiyon da…
bence ilçe sağlık merkezinizi veya aile hekimliğinizi arayıp sorun bu konuyu, çünkü her yerde uygulamalar değişebiliyor…
başka merak ettiğiniz bir şey olursa her zaman anlatmaya hazırım, moralinizi yüksek tutun.