Kizimveoglumm Anne18 hayırlısı ile varsada atlatalım yoksa baya paronayak olacam ben sabahtan beri carsaf değişiyorum evde gelip gidip bir yerleri siliyorum 🙄🙄🙄
Kizimveoglumm Btm571 alsınlar bendede test içim rahat etmez zaten 🙄 gebeyim paronayak oldum resmen 🙄🙄🙄 sürekli e nabıza bakıyorum çıkmış mı diye 🙄🙄🙄🙄
Btm571 Kizimveoglumm pozitif çıktıktan sonra belki alabilirler senden inşallah çıkmaz sendede esindede
burcu1225 sonuç çıkana kadar izolada kalıyor bende yaptırdım banada geldi negatif çıktım şükür yarın öğlenden sonra e nabıza düşer pozitifse hemen geliyorlar arıyorlar değilse aramıyorlar inşallah temiz çıkar
Kizimveoglumm burcu1225 umarım canım umarım 🙄 neyse benim telefonumda seslide kalsın birde 3000 tl para cezası yemek istemiyorum 🙄 aradıkları zaman
Kizimveoglumm Anne18 inşallah canım inşallah 🙄 rabbim kımseye yaşatmasın hem hamileyim hem kızım var bir yandada eşim 🙄 işte insan korkuyor
Kizimveoglumm Anne18 çoğu kişi ilaçlar zararlı diyor bitkisel olarak atlatın diyorlar 🙄 bilemedim gebelikte zaten yasak onu biliyorum ama normal insanlar içinde zararlı diyorlar
Kizimveoglumm Btm571 inşallah alırlar almasalar ben versem olur demi hani tedbir amaclı çünkü hamşleyim içim rahat etmez
Anne18 Kizimveoglumm valla eşim içti napalım el mahkum daha çok ilerlerse önünü alamayız diye hersey sende bitiyor ben eşime çok iyi baktım her gün taze çorba yaptım her gün taze yemek bol bol sirkeli salata sarımsaklı çorba portakal suyu sıkıp verdim hep bol meyve
Kizimveoglumm burcu1225 umarım canım 🙄 valla ben bukadar stres olmazdım ama eşim baya kötü oldu bugün ben hep bişeyin yok dedim bugün kötü oldugunu görünce işte insan ister istemez korkuyor
burcu1225 Kizimveoglumm evt haklisiniz olsada olmasada sirkeli gargara yapın devamlı turşu tüketin bol bol c vitamini alın bagisikliginiz ne kadar yüksek olursa hem yakalanmasıniz yalansanız bile bu şekilde hemen atlatırsınız inşallah