Bizde covit atlattık bol bol c vitamini kemik suyuna çorbalar limon fln öksürüğümüz vardı bal zencefil ıhlamur yaptım bende hamileyim bana test yapadılar karantinamız bugün bitti bende pazartesi inşallah kontrole gidicem inşallah pıhtılaşma yoktur ve bebeğime bişey olmamıştır 🤲 rabbim sizide korusun dikkat edin kendinize bu süreçte moral çok önemli biz normal grip gibi düşünmeye çalıştık ama eşim bayağı ağır atlatmıştı eklem ağrıları çok olmuştu verdikleri ilacı kullandı.biz ailecek yakalandık annem babam kardeşim eşim ama atlattık şükür biraz öksürük var oda geçecek inşallah