MerveKaya38 Ydgrshn adet günün geldiyse adet sancısı gibi ağrı olabiliyormus canım benimde adet günüm geldiğinde kasik ve karnım belim çok ağrıyordu kanama olmadığı sürece Dr korkma demişti . Siz yinede Dr danışın
Kimkibu Boncukgiller003 bizim ilk erkek dedi sonra kız 11. Hafta gibi şimdi bir saat sonra minnoşumı göreceğim kesinlestirirz demisti doktorum bakalım🥰 siz öğrendinizmi?
eslemeslem Yagmur_mom 14+1 sürekli kanamaları olduğu için aşırı stresli geçiyor benim onun dışında her şey yolunda 😂