Denizin Canım daha 9+0 ım koku ve göğüs hassasıyetım var baska bi sıkıntı belirtim yokinşallah senin gibi o haftaya geliriz devamını görür doğumumuzu yaparız Allah hepimizin yardımcısı olsun.
MerveKaya38 Kkubraaa aynıyız canım benimde arada oluyor bebek büyüdüğü içinmiş Dr sordum kasık karın ağrısı olur korkma dedi kanama olmadığı sürece .
Gamzeakd Kkubraaa ben de 11+3 benim de dün kasığımın sağ tarafında bi ara ara ağrı vardı bende korktum 🙈 ama öyle çok değil . Ne yapcaz ya herşeyden korkucaz mı biz böyle 😢
burcu1225 6.1 haftaligim çok zor geçiyor hep halsizim 3 çocuğum 27 yaşındayım 1 oğlum 6 yaşında diğeri 1 yaşında zor günler bekliyor beni