Sahika8989 Arden73 benimde sabah kalktigim oarmaklarimin bir kismi beyaz oluyor sogukta donmus ve cok uyusuk oluyor acaba diyrm uzerinemi yatyrm sizde oyle soyleyince sevindimm ay bide horlamaya basladim 😂😂
Arden73 Sahika8989 ahh 1 aydır çekiyorum bazen yanma oluyor tamamen uyuşuyor özellikle geceleri hissediyorum 🤦🏻♀️ 😂 hahaha aynı problem bendede var eşime mana buluyordum araba motoru gibi ses çıkartıyormuşum 😀ah bu bebişler bizi ne hale soktular 💙🤰🏻
Sahika8989 Sec ben oglumda cok yasadim yarabbi heray istifra ediyodum inan bana hic gecmedi ben bunlarla idare ediyordum. Kizim da cok olmuyor insallah hic de olmaz
Bibliophilia-1991 Sahika8989 onla alakası yok bence de çünkü benim ilk gebeliğim nerem ağrısa hemen soruyorum 😂
Sahika8989 Bibliophilia-1991 doktorlar bikti bizden bende oyle 😂😂😂 gidince gorucemm bakim insallah ic dikislerimde hafif acilma olmamistir su 38 haftayi bir gorseydik hemen girio ciksaydik sag salim sezeryana allah hepimizi kurtarsin sag salim cikmamizi nasio etsin insallah
Nrcnnnnn Sahika8989 yok ilk gebeliğim zayıf olduğum için bebeğin tüm hareketlerini şiddetli bir şekilde hissediyorum 🥳🤦🏻♀️Çok şükür binlerce kez
Selimegzoglu Sahika8989 bizim 44 gün kaldı ♥️ Çok şükür bi problemimiz yok gazım sancım uyuyoruzda inşallah böyle devam eder karnıma her akşam uyumadan zeytinyağ sürüyorum belki ondan gazım olmuyor
Sahika8989 Arden73 ay annem cekmis gecen gun nasil utandimm 😂 yanma icin sut iyi geliyor diyorlar ben ilk oglanda oyle idare ettim ama elma yiyin 🤗