Sahika8989 aaa bu ben. Benim de uygulamaya göre son 45 günüm kaldı 😇 düzensiz sancılar var, diken üstündeyim erken doğum olur diye 👀 karnım baya kasılıp sertleşiyor, gece uykusu zaten hiç olmadı ki 😁 tuvalete gidiyorum, klozetten kalkıp elimi yıkıyorum, yine gelmiş oluyor böyle bir döngü içerisinde yaşıyorum 💧🤦🏻♀️ En güzel zamanda sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz, öyle eminim ki yaşadığımız her şeye değecek 🙏