Reyyhan benim de oğlum var 2 buçuk yaşında olucak kardesi doğduğunda inşallah. Ama ben tekrar doguramam diye kendimi sartlafim bide sezaryen deneyim diyorum .ama gerçekten normal doğum kadar zor olacağını düşünmüyorum. Normal doğumdan sonrada alttan dikiş oluyor insan oturamıyor o kadar kotu oluyor. En azından ağrı sancı çekmeyiz stressiz doğum olur .tek dikiş acısı da karnımda olur o da zamanla geçer diye düşünüyorum .sezaryen yapan arkadaşlarım hep çok rahat diyorlar hiç zorlanmuyolar. Vallahi benim normal doğum sonrası piskoji sağlık maglik hepsi gitmişti