Reyyhan Senemufuk 2. Ler gec gelir diye duydum bende çevremde ilkler 38 doğdu 2. Ler.40lari buldu benim zor oldu dogumum
SutlacimiYedimmiBen Reyyhan ilki normaldi buda normal olsun istiyorum fakat korkmuyorum hatta bu doğum kisa sürecek diye hüzünleniyorum delimiyim ne acı çekmeyi seviyorsam demekki
[silindi] Reyyhan ilk dogumda Bi daha asla dogurmam demiştim ama şu an cok heyecanlıyım sabırsızlıkla bekliyorum dogumu korkuyo muyum bilmem hiç düşünmedim 😄
Senemunlu Reyyhan ilk dogumum normaldi. Asla korkmuyorum bir daha yasamak istiyorum cok ozledim :) cok guzel bir duygu
Senemunlu Reyyhan epidural vardi ama bende tutmadi yamuk taktiklari icin sanci yasadim cok. Zaten sancilarmin cogu evde gecirdim bide korkudan epidural istedm , ama felaketti . Allah unutturuyor iste bir daha yasamak isterim bilincli olarak 😃
Reyyhan SutlacimiYedimmiBen iyi yönlerini de biliyorum hic yatmadm dogumhaneden gülerek.ciktim.20.kisi bekliyordu kapida herkes şok.oldu o bağıran nasil gülerek cikiyor diye ama iste korkunçcc
Reyyhan SutlacimiYedimmiBen kendi fikriniz dogum zaten kişiden kişiye göre değişen birsey kimisi 2 gunde doguramazken kimisi 2 saat içinde doğuruyor