FFasulyemmm tabi kişiye göre değişir.
Oturmak bir süre zor oldu tabi iyileşme süreci uzun sürdü ama kızım küçük, doğum yaptığımda 24 aylık olacak, kucak isterse karnımda dikiş olmasındansa zor olur diye düşündüm.
Mesela ilk doğumda kızım beş günlükken yemeğe gitmiştik ailece 😀 sadece oturup kalkması biraz zor oluyordu, onun dışında yeni doğum yaptığıma kimse inanmazdı