Reyyhan ben biraz korkuyorum ama korkunun bir faydası yok o çocuk çıkacak :)
ilkini araştırma hastanesinde normal doğum yaptım, benim için çok kötü bir tecrübeydi. Asla hakkımı helal etmiyorum onlara. Makata kadar dikişim vardı, bir buçuk saat sürdü dikişlerin bitmesi.
Bunlar beni tabiki korkutuyor ama inşallah her şey yolunda giderse yine normal doğum yapmak istiyorum, kızım daha küçük, hemen iyileşip onunla da ilgilenmem gerek.
Bu kez küçük bir ilçede devlet hastanesine gidiyorum, doğum yapan herkes memnun, inşallah benim de güzel geçer de ilkindeki gibi olmam