Bilge35 Aycahrzn canım su Hastanesi nde doktor kuş eskiden Şebnem hanımı biliyor musun hakkında bi bilgin var mı
Bilge35 YelizahinAksoy aynen canım orada . Çok hastası varmış iyi diyorlar . Ama tabi kime göre iyi ☺ siz bilirsiniz illaki aynı hastane de duymuşssunuzdur.normal doğum taraftarı bi bayanmış. Ben Egeye gidiyorum ama su ikili testlerimden sonra oraya gidebilirim
Bilge35 YelizahinAksoy Ha canım birde sada hastanesini pek tavsiye etmem. Özellikle orada Nurdan dile bi Dr var asla asla diyorum ..
YelizahinAksoy Bilge35 can hastanesine mi gitmeyi düşünüyorsun? Yani ben çok duydum ama internetten kötü bir yoruma da rastlamadim açıkçası gidersen bilgi ve tecrübelerini benimle paylasirsan sevinirim. Ben ege sehir hastanesine gidiyodum ferit beye cok mükemmel bir doktor ama hem doğum pahali hemde hastane tepecik kadin dogum hastanesinin yaninda oldugu icin bütün suriyeliler orda ve ortam cok steril degil ondan dolayi degistirmek istiyorum
Bilge35 YelizahinAksoy canım bende ilk gebelik tahlili için o an oraya yakındım ege şehire gittim Aygün hanıma bi kaç kez. Ama hastane küçük bi hastane . Can Hastanesi yeni bi hastane ekibi konusunda emin olduğumda oraya baslayacağım zaten eşim de orada çalışıyor sağlıkçık kendisi . Tabiki bilgi veririm canım
nazende YelizahinAksoy merhaba, ben de Ege şehir hastanesi Ferit bey e gidiyorum dr u çok seviyoruz ama hastane aynı dediğiniz gibi. Siz ne yaptınız değiştirdiniz mi doktorunuzu?
nazende YelizahinAksoy merhaba ben de Ferit bey e gidiyorum, siz devam ediyor musunuz? Hastane konusunda benim de tereddütlerim oldu, ama Ferit bey hastanenin gayet iyi olduğunu, yoksa kendisinin de şuan orda çalışmıyor olacağını söyledi.
Masum YelizahinAksoy ben bi kere gittim Canım su Hastanesi ümranıma iyi bi doktor güler yüzlü ama içeri girebilmek için çok bekledik 13.30 daydı randevum 14.45 gibi girebildim içeri hastaneden çok memnun kalmadım ama tabi karar senin iyice araştır derim
Savciergoc YelizahinAksoy canım benim de 27.haftam da erken doğum riskim oldu Çınarlı da ki doktorum beni Ege ye yönlendirdi ve ben üç hafta Ege üniversite yattım tedavim bitti sancılarım bitti taburcu oldum bi hafta sonra çınarlıya randevu alıp devam ettim oraya , hatta doktoruma ben burda yarmak istemiyorum çıkıp yanınıza geleyim siz muayene edin dedim oda bana yeni doğan doğumuyla ilgili İzmir’in en iyi hastanesindesin ben sana çık gel diyemem orda ki doktorun ne zaman derse o zaman çık gel yanıma dedi mesela
Masum YelizahinAksoy ben Kuşadasında Gözde hastanesinde Engin bey var ona gidiyorum çok iyi ve bilgili bir doktor çok memnunum ona gidiyorum
Alinmavi YelizahinAksoy can hastanesine bir fiyat sorun derim cok temiz ve sakin yeni olduklari icin. Bir arkadasim gidiyor cok memnun yasli bir erkek doktoru.
durumm35 YelizahinAksoy canım şu hastanesinde şu an iki doktor var Oya hanim ve Ümran Hanim.Ümram Hanım çok tavsiye edilen bir doktor çok fazla hastası var .Bu yüzden hastane 5 dakika arayla randevu veriyor hastalara ve yoğunluktan doktorun da ilgisi eskisi gibi değil. kısa sürede geçiştirip gönderiyor.Doğru düzgün takibini bile yapamiyor yoğunluktan.Ayrica randevulu bir hasta 2 saat bekliyo.Oya Hanima gelince hasta yoğunluğu az pek tercih edilmiyor.Soğuk olduğunu duymuştum fazla ilgi yok sanırım
ErsiNuray YelizahinAksoy canm.buca kadm.dogmada devam edeceim evime cok yakin acil bisi olsa oraya giderim çınarliya gidene kadar Allah korusun
YelizahinAksoy Aycahrzn canim bu umran hanımı duydum hatta onda karar da vermistim ama cok yoğun oldugu icin randevulu gitsen bile devlet hastanesi gibi cok bekliyorsun ve doktor cok ilgilenemiyor dediler var mi böyle bisey bide doğum gece falan olursa doktor geliyor mu yoksa nöbetçi kimse o mu doğum yaptırıyor
Aycahrzn YelizahinAksoy evet ama en fazla yarım saat bekliyorum genelde,ilk başta egepole gidiyordum orası daha berbat.Gece bile Doğum yapsak kendi doktorumuz geliyor su hastanesinde en önemli şey bu bence.