Ssulee hanimefendi ben güzel olsun ucuz olsun demiyorum 2000lira da az bir mevla değil yeni doğan ünitesine hamilelik sürecinde ihtiyacınız olmayabilir ama doğum esnasında ne olacağını kimse bilemez benimde arkadaşım orda sorunsuz olarak hamilelik süreci geçirdi ama doğum esnasında problem oldu ve anne cinarli da bebek behçet uz hastanesindeydi ayrı kalmak zorunda kaldılar. Doktora sadece hamilelik sürecini takip etmesi icin gidilmez o hamileliği de sorunsuz bi sekilde bitirmek icin devam edilir siz sadece onun için gidiyorsanız bilemem...